Laatste bericht - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van iemand - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van iemand - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg iemand

24 Februari 2009 | Aruba, Oranjestad

Beste allemaal,

Zoals 2 weken geleden was gezegd zou ik nog een afsluitend bericht op de site zetten.

Afgelopen donderdag en vrijdag waren 2 hele mooie dagen, dagen die Simone ook echt verdiend had.
Donderdag, de herinneringsdienst met zoveel mensen, we wisten dat er veel zouden komen, maar zoveel, dit was echt heel bijzonder.
Vrijdag, de uitvaart. Wat een hoop bloemen, echt gewoon niet normaal, maar wat gaf dit een mooi beeld toen wij alle vrienden en vriendinnen van Simone daar buiten stonden met ieder een bloemstuk in onze handen.

Op Aruba hebben wij zoals de meeste hebben kunnen lezen echt een super tijd gehad! Elke dag was weer een feest, elk uur genoten wij van de dingen die wij op Aruba hadden. Zon, zee en strand wat wil je nog meer.
Het is niet in woorden te beschrijven hoe dit is afgelopen. Het was zo’n leuke en mooie tijd die wij samen heel erg graag met iedereen hadden willen delen, nu moet ik dit alleen doen. Dat is soms moeilijk, maar ik wil iedereen laten weten dat het echt een eer is geweest om de afgelopen 4 maanden zo dicht bij Simone te hebben gestaan.

Als laatste wil ik iedereen bedanken voor alle reacties, mailtjes, kaartjes en smsjes. Dit is echt heel fijn geweest.

Liefs,
Sanne

  • 24 Februari 2009 - 16:11

    Djelena:

    Hoi Sanne, wat knap dat je zo'n mooi stukje hebt geschreven. Sterkte de komende tijd. Dikke knuffel....X

  • 24 Februari 2009 - 16:17

    Danielle Van Geest:

    Het waren zeker 2 hele mooie, bijzondere en emotionele dagen!! Mooie herinneringen opgehaald in de leuke stukjes die werden verteld...
    2 dagen vol met tranen en een lach..
    Nogmaals iedereen heel veel sterkte nu alles weer verder gaat..
    "Doe wat je altijd deed"

    Liefs Daan..

  • 24 Februari 2009 - 16:25

    Ellen Voskamp:

    Lieve Sanne,

    Heel mooi geschreven. Ik kan mij voorstellen dat het fijn is zulke mooie herinneringen te hebben aan jullie tijd op Aruba.
    Wij hebben daar ook van genoten via jullie site.
    Ook nu denk ik nog erg veel aan vorige week.
    Heel fijn om toch onder de moeilijke omstandigheden bij elkaar te mogen zijn.
    Sterkte allemaal die zo dicht bij Simone staat.
    We denken aan jullie.
    Liefs Peter en Ellen

  • 24 Februari 2009 - 16:47

    Jessica Bouter:

    Hoi Sanne,
    Jullie hebben zoals we hebben kunnen lezen, een super tijd gehad op Aruba! Het dagboek zal voor jou, vrienden & fam van Symn heel veel waarden hebben. Goed dat jullie die altijd bij hebben gehouden.

    Heel veel sterkte in de komende periode.

    Groetje Jessica

  • 24 Februari 2009 - 17:01

    Oma En Opa Keijzer:

    Lieve Sanne,
    Wat dapper dat je dit zo hebt opgeschreven!
    Hier zijn geen woorden voor, maar jij hebt de goede gekozen.
    Bedankt!!!!!

  • 24 Februari 2009 - 17:09

    Wil:

    Sanne ik vind het moedig van je om deze laatste worden op de mail te zetten Wij willen jou dan ook heel veel sterkte toe wensen de komende tijd.
    Sjaak en Wil Vreugdenhil

  • 24 Februari 2009 - 17:10

    Aad En Tiny:

    Sanne we wensen je heel veel sterkte. Naar Mia en Henk hebben we dat met een kaartje gedaan. We hopen dat jullie het allemaal een mooi plekje in je hart kunnen geven. Groetjes Aad en Tiny Zeelenberg.

  • 24 Februari 2009 - 17:15

    Ha Sanne:

    het was inderdaad heel mooi verleden week,
    een afscheid om nooit te vergeten, en dat heeft Sijmn verdiend!!
    heel veel sterkte nog allemaal
    met het grote gemis wat nu gaat komen.
    liefs Andre en Ellen

  • 24 Februari 2009 - 17:18

    Christa Starrenburg :

    sanne
    wat mooi gechreven van je ... jullie hebben t fantastisch gedaan
    heel veel sterkte nog voor jou en ja andere vriendinnen
    good luck

  • 24 Februari 2009 - 17:23

    Stéphanie Nagel:

    Ik kende Simone alleen maar van school, ik zat slechts een jaar geleden nog met haar in de klas. Maar zij was zó'n mooie persoonlijkheid dat ik weet dat ik haar nooit zal vergeten! En heel veel mensen niet, zij was heel speciaal voor heel veel mensen. Sanne, ik wens jou en de familie, vrienden, kennissen heel veel sterkte!

  • 24 Februari 2009 - 17:27

    Fam Van Den Berg:

    Hele mooie woorden, het zal best moeilijk zijn.
    Sanne, familie van Simone, Sjoerd en iedereen die dichtbij Simone staat, veel sterkte voor nu, straks en de tijd die nog komen gaat.

    Babette & Jeffrey
    Dewey, Devin & Justin

  • 24 Februari 2009 - 17:57

    Annet:

    Sanne, super veel sterkte aankomende tijd. Wat wordt jullie geweldige tijd samen toch overschaduwd door deze tragische afloop.

    Het waren 2 hele bijzondere dagen die Simoontje zeker verdiend had.

    Liefs Annet

  • 24 Februari 2009 - 18:32

    Karel Van Schie:

    KEEP HER SOUL ALIVE

  • 24 Februari 2009 - 20:33

    Roxanne:

    Mooie afsluiting, Sanne!

    Veel sterkte allemaal in deze moeilijke tijd!

    Het is nog steeds niet te geloven
    De dienst was zeker erg mooi!


  • 24 Februari 2009 - 22:48

    Familie Van Duijn:

    Lieve Sanne en Familie Vermeer,

    Wij wensen jullie heel veel sterkte voor de komende tijd.

    Fijn dat jullie op deze prachtige manier afscheid van Simone hebben kunnen nemen.

    Wij denken aan jullie en we hopen dat iedereen het verlies een mooie plaats kan geven.

    Lieve mensen een warme groet van Familie Ful van Duijn


  • 25 Februari 2009 - 03:25

    Liset Van Berkel:

    Lieve Sanne

    Je kent mij niet maar ik heb met Simone,een heerlijke meid, gewerkt bij Axxicom,

    Ik vind het ontzettend moedig en knap van je om dit laatste bericht neer te zetten

    Ik wens jou en alle andere dierbare van Simone heel veel kracht en sterkte toe en in gedachten ben ik bij jullie

    Liefs Liset

  • 25 Februari 2009 - 06:39

    Jelle:

    Hoi Sanne ik volg deze tragedie nu een paar dagen,hier word niemand vrolijk van.Voor de familie en jou sterkte en ik hoop dat je toch een fijne gevoel overhoud aan het samen zijn met Simone.

  • 25 Februari 2009 - 07:18

    Jeannet Hanemaaijer:

    Hallo Sanne,
    Fijn dat je dit hebt geschreven. Ik denk dat Simone ook erg blij was, dat ze zo'n goeie vriendin had. Probeer om de mooie dingen die jullie samen meegemaakt hebben te bewaren er ervan te genieten. Ik wens jou en de familie Vermeer nog heel veel sterkte.
    Jeannet Hanemaaijer

  • 25 Februari 2009 - 16:11

    Joke En Marinus:

    Ha Sanne,

    Bedankt voor je mooie woorden, en voor al jou en jullie mooie verhalen. Ook wij kijken terug op een mooi en prachtig afscheid voor, en in de stijl van Symn.
    Wij wensen jou en natuurlijk de gehele familie Vermeer heel veel sterkte toe voor nu en de komende tijd.

    Veel liefs,

    Joke Marinus Rick Stella Remco en Manouk Vermeer

  • 26 Februari 2009 - 12:01

    Annita:

    Lieve Sanne ik ken je niet meisje maar ik wens jouw ontzettend veel sterkte toe voor nu en in de toekomst ook de ouders, sjoerd en de overige famileden.

  • 26 Februari 2009 - 12:55

    Pierre:

    Hoi Sanne ,

    je zal mij wel niet kennen maar ik wens jou en de familie van Simone heel veel sterkte met de leegte die Simone bij iedereen achterlaat., Mijn zoon Paul Kelder loopt ook stage op Aruba en verblijft in Perle dór, alleen wat jullie is overkomen is de ergste nachtmerrie voor ouders.

    Veel sterkte iedereen, en bedankt voor het bijhouden van de site

  • 26 Februari 2009 - 20:23

    Wendy Bouter:

    Hi Sanne,

    Het afscheid van Sijmn was onvergetelijk mooi, net als alle mooie herinneringen aan haar! Ook wil ik jou heel veel sterkte wensen met het verlies van zo een lieve, leuke vriendin.

    liefs,
    Wendy

  • 27 Februari 2009 - 06:56

    Melanie En Arco:

    Sterkte meid,

    Ik hoop dat je jezelf er een beetje doorheen kan slaan.. Het is inderdaad met geen pen te beschrijven wat jij hebt doorgemaakt de afgelopen weken..

    Heel fijn dat jullie daar samen een super tijd hebben gehad.

    Groeten Arco en Melanie


  • 27 Februari 2009 - 19:25

    Marian Keijzer:

    Beste Sanne

    Jij kent ons niet persoonlijk, maar ik wil je het allerbeste wensen om nu alles te gaan verwerken wat er gebeurd is. Fijn dat je zulke mooie herinneringen hebt aan de maanden met Simone op Aruba. Het is inderdaad een heerlijk eiland voor jongen mensen om te werken en te wonen. Iedereen heel veel sterkte met het oppakken van je leven en het verwerken van jullie verdriet.
    Willem & Marian.

  • 28 Februari 2009 - 13:33

    Lena:

    Heel veel sterkte toegewenst Sanne,zo'n enorm verlies verwerk je niet zomaar,Zo'n mooie vriendin zo leuk samen werken,zo'n enorm gemis.
    Lena

  • 01 Maart 2009 - 23:28

    Elisa:

    Lieve Sanne,

    Je hebt echt een mooi stukje geschreven!

    De tijd die jullie hier op aruba hebben gehad was volgens mij inderdaad echt super!en de tijden dat we gezellig wat gingen eten of bij jullie kwamen eten was ook echt top!

    Ik woon in NL vlak bij je en hoop dat ik je (als in weer in nl ben) op kan komen zoeken!

    Veel liefs,
    Elisa

  • 04 Maart 2009 - 08:24

    Margriet De Wilde:

    Hey Sanne,

    Ik heb zo veel bewondering voor jullie!! zoals jullie iedereen op de hoogte hebben gehouden via deze site. Ik hoop dat jullie dit grote verdriet een plekje kunnen geven en alle mooi herinnering bewaren

  • 14 Maart 2009 - 15:09

    Lena:

    Sanne heel veel sterkte met dit enorme verlies,jullie waren echte vriendinnen,heel fijn dat jullie dit samen mee hebben mogen maken,heel veel sterkte toegewenst.

  • 03 December 2015 - 18:56

    Nikita Leenders:

    Wow ik wil er ook naar toe heel graag :-) ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Laatste bericht

12 Februari 2009

Simone

11 Februari 2009

Simone

10 Februari 2009

Simone

09 Februari 2009

simone
iemand

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 10978
Totaal aantal bezoekers 479193

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2008 - 03 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: